Autor Wątek: GNR: The First 50 Gigs - dokument o rodzeniu się GNR już niebawem  (Przeczytany 1201 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline naileajordan

• Better
  • "So never mind the darkness"
  • Respect: +3547
+1

W najbliższych miesiącach światło dzienne ujrzy dokument w odcinkach pod tytułem „GNR: The First 50 Gigs”.

Jego twórcą jest Marc Canter, który niegdyś przyjaźnił się ze Slashem i Axlem, a teraz na potrzeby nowego projektu sięgnął do swoich przepastnych archiwów.

Dokument jest poświęcony początkom kariery Guns N’ Roses, zdobywaniu przez nich popularności na Sunset Strip oraz pracom nad wydaniem debiutanckiej płyty. 

Canter udokumentował i uwiecznił na zdjęciach rodzenie się Guns N’ Roses – od kapeli Slasha z 1981 roku po wydanie „Appetite For Destruction” i pierwszą międzynarodową trasę koncertową z The Cult (1987).

Gospodarzem podcastu będzie Jason Porath, który pomagał Canterowi w pracach nad książką „Reckless Road”.
Pierwsze dwa odcinki zostały już nagrane.

Na profilu Marka Cantera na Twitterze znajdziecie zwiastun pierwszego:
link

*W dziale Artykuły znajduje się obszerny wywiad z Markiem Canterem z 2012 roku:
Część 1.: https://gunsnroses.com.pl/forum/artykuly/gunsopedia-wywiad-z-m-canterem-cz-1/
Część 2.: https://gunsnroses.com.pl/forum/artykuly/gunsopedia-wywiad-z-m-canterem-cz-2/

Źródło
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2021, 12:30:38 pm wysłana przez naileajordan »
"Robiłem to w najlepszej wierze, jak mówił jeden gentleman, który uśmiercił swą żonę, gdyż była z nim nieszczęśliwa."

Offline Zqyx

• Madagascar
  • "But nobody pulled the trigger"
  • Respect: +3431
    • Bumblefoot fans Poland - mój fanowski profil Rona
Odp: GNR: The First 50 Gigs - dokument o rodzeniu się GNR już niebawem
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 16, 2021, 07:35:35 pm »
+2
To może być prawdziwa gratka dla osób, które są spragnione informacji o początkach Gunsów. Niby wiele wiemy, ale wciąż możemy dowiedzieć się więcej.
Podaruj mi 1,5% podatku :) Dziękuję!
KRS: 0000186434
Cel szczegółowy: 569/W

"Hey, you caught me in a coma and I don't think I wanna
Ever come back to this world again"

Offline naileajordan

• Better
  • "So never mind the darkness"
  • Respect: +3547
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 17, 2021, 01:54:04 pm »
Chętnie zobaczyłabym taki dokument też o latach '00.
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2021, 01:57:31 pm wysłana przez naileajordan »
"Robiłem to w najlepszej wierze, jak mówił jeden gentleman, który uśmiercił swą żonę, gdyż była z nim nieszczęśliwa."

Offline mafioso

• Street of dreams
  • Respect: +2197
    • As Koncertowy
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 18, 2021, 03:00:25 pm »
+1
Z newslettera:

"Season 1 Production Notes

Welcome to all of our new subscribers! Since we released the teaser trailer a few days ago for the show and got picked up by music blogs around the world, we saw a lot more fans join our project. So, thank you!

First off, we apologize for such a long stretch without updates. Pulling together all the story threads to create Season One of GNR: The First 50 Gigs has been an all consuming effort, but we are well on our way.

While the planning, development and design of the show took way more time that we thought, we have now recorded the first few interviews including Marc Canter, Rob Gardner and Chris Weber and have many more scheduled. Thank you for all the input from our followers who provided feedback on our proof-of-concept efforts and helped to shape this project.

No matter how much we plan and script this project, we're finding that the story wants to take us to unexpected places. That's the power of the podcast format, we have the room to follow into unexplored places that expands the GNR origin story in very interesting ways. We're excited to share it all with you, so thanks for your patience while we put this together.

By now, most of you have seen our short trailer and we hope to be sharing more video snippets as we move through the post production process.

Did we mention that every episode will be available with Spanish and Portuguese subtitles/transcriptions? If you didn’t already select your preferred language when signing up for emails and you would like to be added to the Spanish or Portuguese group, please email us back and let us know what language you would like to receive the newsletter in! We also have separate accounts on Facebook, Instagram and Twitter for each language where you can follow along according to your preference.

Keep an eye on your inbox, as well as our socials, big announcements are coming soon and you won’t want to miss them!

As always, please don’t hesitate to reach out with questions. Be sure to spread the word about the project! You can connect with us on Instagram, Twitter and Facebook.

The First 50 Gigs Team"

https://www.facebook.com/first50gigs

Offline owsik

• magister guns n'roses
  • One In A Million
  • Respect: +862
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 18, 2021, 05:19:45 pm »
+1
No i to jest COŚ... Nie mogę się doczekać.
"Co ludzie powiedzą" sezon drugi, odcinek piąty
;)

Ludzie powinni cieszyć się, że ten zespół nadal istnieje - Ron "Bumblefoot" Thal

Zaczęty przez krelke

Odpowiedzi: 42
Wyświetleń: 13987
Ostatnia wiadomość Lipca 28, 2012, 11:34:31 pm
wysłana przez Canis_Luna