Autor Wątek: Queen  (Przeczytany 66442 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline R3cki

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Respect: 0
    • http://www.myspace.com/r3cki
Queen
« dnia: Września 02, 2005, 07:12:28 pm »
0
Queen to klasyka, kiedy¶ cały czas ich słucahłem i ¶piewałem ich piosenki, to jest ¶wietny zespół. Dzieki Queen pokochałem Rocka i poznałem Guns N\' Roses, ogl±daj±c Freddie Mercury Tribute Concert zobaczyłem Knockin on Haven\"s Door oraz duet Eltona Johna razem z Axlem Bohemian Rhapsody. Mieli ¶wietne koncerty i ci±gle ich słucham.                    
Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh won´t you please
Take me home

Offline nieckulka

  • Right Next Door To Hell
  • ***
  • Wiadomości: 327
  • Respect: 0
Queen
« Odpowiedź #1 dnia: Września 02, 2005, 09:40:50 pm »
0
A u mnie w sumie od Queenu zaczeła sie moja fascynacja gitar± :) a słuchałem Greatest Hits tylko nie pamietam ktora plyte, jedna tylko, ta na ktorej bylo I want it all. Trzeba przyznaa, że Queen odegrał ogromn± role w historii rock n\' rolla. Bardzo ich lubie. :)
Pozdrawiam. :D                    
Jestem Piotrek :)

Offline R3cki

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Respect: 0
    • http://www.myspace.com/r3cki
Queen
« Odpowiedź #2 dnia: Września 04, 2005, 05:24:56 pm »
0
Cytuj
A u mnie w sumie od Queenu zaczeła sie moja fascynacja gitar± :) a słuchałem Greatest Hits tylko nie pamietam ktora plyte, jedna tylko, ta na ktorej bylo I want it all. Trzeba przyznaa, że Queen odegrał ogromn± role w historii rock n\' rolla. Bardzo ich lubie. :)
Pozdrawiam. :D


No przyznaje I want it all to ¶wietny utwór :D  A na jakiej grasz na gitarzeż                    
Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh won´t you please
Take me home

Offline nieckulka

  • Right Next Door To Hell
  • ***
  • Wiadomości: 327
  • Respect: 0
Queen
« Odpowiedź #3 dnia: Września 04, 2005, 08:23:56 pm »
0
ucze sie dopiero, na razie na akustyku, a dalej to czas pokaże (a w zasadzie zadecyduje o tym grubo¶a mojego portfela) może elektryk, ale najpierw trzeba sie nauczya graa.

A co do Queen to obejrze niedługo koncert - jakie¶ wydanie, nie wiem sk±d, ale zatytuowany We will rock you, jak cos sie wiecej dowiem to napisze ;)                    
Jestem Piotrek :)

Offline H.I.N.C.

  • Patience
  • Wiadomości: 9
  • Respect: 0
    • http://www.blindguardian.prv.pl/
Queen
« Odpowiedź #4 dnia: Września 06, 2005, 09:54:30 pm »
0
A zdajecie sobie sprawe że Queen chce sie reaktywowaaż Ja tam im życze wszystkiego dobrego, ale bez Mercury\'ego to już nie bedzie to samo, legendarne Queen... A szkoda =(                    
666 - The Number Of The H.I.N.C.! m/

Offline Witek

  • Administrator
  • Scraped
  • ******
  • Wiadomości: 8779
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +482
    • http://bulak.home.pl/blog
Queen
« Odpowiedź #5 dnia: Września 06, 2005, 10:14:22 pm »
0
Nie rozumiem troche decyzji, niech sobie chlopaki graja, bo talent maja ale bez Freddy\'ego to na pewno nie bedzie to co powinno byc. Z reszta juz graja koncerty, slyszal ktos moze cos :>                    

Solid Shake

  • Gość
Queen
« Odpowiedź #6 dnia: Września 06, 2005, 11:01:20 pm »
0
Cytuj
Nie rozumiem troche decyzji, niech sobie chlopaki graja, bo talent maja ale bez Freddy\'ego to na pewno nie bedzie to co powinno byc. Z reszta juz graja koncerty, slyszal ktos moze cos :>

po kolei-reaktywacjażna zasadach drzwi 21 wieku
azespół-kilka fajnych piosenek,reszta suxx-moje zdanie,strzelaa jak chcecie,r±bie mnie to w kakao :]                    

Offline RocketQueen

  • Byli moderatorzy/newsmani
  • Better
  • *****
  • Wiadomości: 3004
  • 'Take me down to the Paradise City...take me home'
  • Respect: +6
Queen
« Odpowiedź #7 dnia: Września 07, 2005, 11:07:34 am »
0
Queen wymiata [tzn wymiatał, bo bez Freddiego to nie tosamo..;)]

niech sobie graj±, tylko powinni graa koncerty pod innym \'szyldem\' niz queen, bo teraz to zupełnie co innego.. ;]                    


nowy nr gg : 12071320

Offline R3cki

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Respect: 0
    • http://www.myspace.com/r3cki
Queen
« Odpowiedź #8 dnia: Września 07, 2005, 06:41:25 pm »
0
Podobno w pa1dzierniku ma wyj¶a płyta Queen + Paul Rogers z najlepszymi kawałkami koncertowymi czyli co¶ jak Live Era.                    
Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh won´t you please
Take me home

Offline Witek

  • Administrator
  • Scraped
  • ******
  • Wiadomości: 8779
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +482
    • http://bulak.home.pl/blog
Queen
« Odpowiedź #9 dnia: Września 07, 2005, 08:00:32 pm »
0
Hmmm ale to beda stare kawalkiż Czy moze cos nowego wymyslili wspolnież                    

Offline R3cki

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Respect: 0
    • http://www.myspace.com/r3cki
Queen
« Odpowiedź #10 dnia: Września 07, 2005, 09:08:16 pm »
0
To wła¶ciwie 2 albumy. Na jednym nowe wersje starych utworów a drugi jest 2 płytowy- stare kawałki plus jakie¶ inne chyba s± to Rodgersa.
Na tej stronie można odsłuchaa kawałki:
http://www.hyfntrak.com/killerqueen/AFF19224/                    
Take me down
To the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh won´t you please
Take me home

Offline nieckulka

  • Right Next Door To Hell
  • ***
  • Wiadomości: 327
  • Respect: 0
Queen
« Odpowiedź #11 dnia: Września 09, 2005, 12:25:17 am »
0
Graa pod innym szyldem - to jak Zeppelini przestali używaa nazwy po ¶mierci Bonz\'a. A bez Freddiego bedzie cieżko ale patrz±c na Dżem z Maakiem widze, że nie musiałoby bya tak 1le, ale o rzekomych ostatnich koncertach nic nie słyszałem - czyżby wiec tylko te płyty ż I jeszcze jedno - Queen miał dużo fajnych piosenek, moim zdaniem ;)                    
Jestem Piotrek :)

Offline Tina

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Respect: 0
    • http://
Queen
« Odpowiedź #12 dnia: Września 10, 2005, 01:11:19 am »
0
Queen to jets zespół przy którym sie wychowałam i wspominam przy ich piosenkach wiekszo¶c mojego dziecinstwa ( przez tate:))do teraz bardzo lubie ich sobie posłuchac..i uważam,ze jeżeli maja powrócia to i tak bez Freddiego to nie bedzie to...                    
"oczy znajdują ciepło patrząc głeboko w niebo ... "

Offline Witek

  • Administrator
  • Scraped
  • ******
  • Wiadomości: 8779
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +482
    • http://bulak.home.pl/blog
Queen
« Odpowiedź #13 dnia: Września 12, 2005, 06:33:10 pm »
0
Cytuj
Queen to jets zespół przy którym sie wychowałam i wspominam przy ich piosenkach wiekszo¶c mojego dziecinstwa ( przez tate:))


To w sumie jak ja :D

Co do plyty Queenu to troche szczegolow :]


Queen are to release a brand new live album and DVD.

The band – who were joined on their recent global tour by former Free vocalist Paul Rodgers - will put out a double CD entitled ’Return Of The Champions’ on September 19 chronicling their sold-out May 9 show at the Sheffield Hallam Arena.

The album will be followed a month later on October 24 by the ’Return Of The Champions’ DVD documenting the same show. The disc will also feature a bonus track of Queen covering John Lennon’s ’Imagine’ at their July 9 gig in London’s Hyde Park.

Rodgers took on vocal duties for the world this year’s world tour, following the death of original Queen singer Freddie Mercury in 1991.

The ’Return Of The Champions’ CD tracklisting runs:

Disc One

‘Reaching Out’
‘Tie Your Mother Down’
‘I Want To Break Free’
‘Fat Bottomed Girls’
‘Wishing Well’
‘Another One Bites The Dust’
‘Crazy Little Thing Called Love’
‘Say It’s Not True’
‘ł9’
‘Love Of My Life’
‘Hammer To Fall’
‘Feel Like Makin’ Love’
‘Let There Be Drums’
‘I’m In Love With My Car’
‘Guitar Solo’
‘Last Horizon’

Disc Two

‘These Are The Days Of Our Lives’
‘Radio Ga Ga’
‘Can’t Get Enough’
‘A Kind Of Magic’ <
‘I Want It All’
‘Bohemian Rhapsody’
‘The Show Must Go On’
‘All Right Now’
‘We Will Rock You’
‘We Are The Champions’
‘God Save The Queen’                    

Offline New Rose

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Respect: 0
    • http://
Queen
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 16, 2006, 02:45:47 pm »
0
Freddy był genialny. Koncert z Wembley '86 mogę oglądać godzinami :)
Cudowny głos, cudowny człowiek.
Starsza zarazila mnie miłością do Queen, pamiętam jak małe dziecko siedziałam przed tv i oglądałam ich ostatni teledysk z pingiwnem... było już wiadomo, że Freddy umiera. Masę świetniej muzyki po sobie zostawił.
Obecny skład i poczynania już mnie nie interesują... w sumie dla mnie zespoł umiera wraz z wokalistą.
Gitarzystę można wymienić, wokalisty już nie :P
Odpływa już ostatni statek stąd,
Nikt się potem nie zabierze, będzie lament i łamanie rąk.
Tak dzisiaj tu została zabita demokracja,
Jacyś ludzie wyrzucili ją do ubikacji...[