Autor Wątek: Praca  (Przeczytany 130250 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Zqyx

  • Newsman
  • Madagascar
  • *****
  • Wiadomości: 34751
  • Płeć: Mężczyzna
  • "But nobody pulled the trigger. They just..."
  • Respect: +3455
    • Bumblefoot fans Poland - mój fanowski profil Rona
Podaruj mi 1,5% podatku :) Dziękuję!
KRS: 0000186434
Cel szczegółowy: 569/W

"Hey, you caught me in a coma and I don't think I wanna
Ever come back to this world again"

Offline PGR

  • Reckless Life
  • **
  • Wiadomości: 219
  • Respect: +140
Odp: Praca
« Odpowiedź #346 dnia: Marca 23, 2013, 11:01:58 am »
0
http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/691984,za_rok_nauczyciele_straca_przywileje.html
Jestem nauczycielem historii w szkole średniej. Myślę, że Ci forumowicze, którzy także uczą w publicznych szkołach powinni w perspektywie kilku lat szukać innego zajęcia. Wspaniała praca, tylko dzieciaków powoli brak...

Offline Canis_Luna

  • Global Moderator
  • Madagascar
  • *****
  • Wiadomości: 16009
  • Płeć: Kobieta
  • Nice girls don't play rock n' roll ;)
  • Respect: +4573
Odp: Praca
« Odpowiedź #347 dnia: Marca 23, 2013, 11:06:37 am »
0
A rodzice całe studia jęczeli: "Czemu nie poszłaś na nauczyciela?" :P
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"



"There's no place like the jungle run by Mr. Axl Rose, and there never will

Offline Knife

  • Paradise City
  • *****
  • Wiadomości: 776
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +136
Odp: Praca
« Odpowiedź #348 dnia: Kwietnia 28, 2013, 08:03:49 pm »
0
Z 1 maja po raz 6 w ciągu 2 lat zmieniam pracę :)
Mam nadzieję, że zagrzeję tam dłużej, w zasadzie praca, na której mi zależało.
Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 1984, 09:45:11 am wysłana przez (być może) Bóg.

Offline krelke

  • Szara Eminecja | Wodopój
  • Administrator
  • Scraped
  • ******
  • Wiadomości: 9214
  • Płeć: Mężczyzna
  • !!! GN'R: Don't you try to stop us now !!!
  • Respect: +250
    • Tomasz Krela
Odp: Praca