Ankieta

Na kogo zagłosujesz w wyborach parlamentarnych 15 października?

Prawo i Sprawiedliwość
0 (0%)
Koalicja Obywatelska
4 (33.3%)
Trzecia Droga (PSL + Hołownia)
1 (8.3%)
Lewica
0 (0%)
Konfederacja
5 (41.7%)
Inna partia
1 (8.3%)
Nie pójdę na wybory
1 (8.3%)
Oddam nieważny głos
0 (0%)

Głosów w sumie: 12

Głosowanie skończone: Października 15, 2023, 01:30:16 pm

Autor Wątek: Polityka  (Przeczytany 410224 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Queen of Sorrow

  • Knockin On Heavens Door
  • ****
  • Wiadomości: 424
  • Płeć: Kobieta
  • Respect: 0
Odp: Polityka
« Odpowiedź #240 dnia: Czerwca 01, 2007, 04:49:30 am »
0
Ja jestem zwolennikiem uczciwych ludzi, a nie takich co biorą ślub na potrzeby kampanii :)


I wychodzi, że to Tusk prowadził populistyczną kampanię. :] W dodatku miał dziadka w Wehrmachcie. :]

http://wiadomosci.onet.pl/1545156,11,item.html

Bez komentarza. Powiem tylko,że z wykształcenia jestem filologiem...


Roman jest tak antyrosyjski i wyrzuca "Inny świat"?  :lol:
Dostojewski, mimo swej nienawiści do Polaków, był geniuszem i nie wiem jak można wyrzucać "Zbrodnię i karę". Natomiast Kafkę rozumiem, bo on ostrzegał przed tym, co obecnie jest i było już za SLD - tajna policja, która każdego może o cokolwiek oskarżyć. Dziwne, że "Rok 1984" Orwell'a nie przeszkadza Romkowi. A Joseph Conrad oberwał za to, że mówił prawdę i przyznawał się, że bardziej czuje się Brytyjczykiem aniżeli Polakiem?
as water spins in circles twice
spiders, snakes and the little mice
get twisted around and tumble down
when Nature calls we all shall drown

Offline Recit69

  • Right Next Door To Hell
  • ***
  • Wiadomości: 259
  • Płeć: Mężczyzna
  • The 13th Caesar
  • Respect: +21
    • Cradle Of Filth Poland
Odp: Polityka
« Odpowiedź #241 dnia: Czerwca 01, 2007, 09:01:22 am »
0

I wychodzi, że to Tusk prowadził populistyczną kampanię. :] W dodatku miał dziadka w Wehrmachcie. :]