Co do tej całej sprawy, to ja nie chce wypowiadać się na temat wiarygodności jednej czy drugiej komisji, bo ja nic z tych ekspertyz nie rozumiem, żadna komisja nie będzie sprawiać wrażenia wiarygodnej dopóki będą mieszać się w to politycy, którzy chcą coś na tym ugrać (to tyczy się zarówno jednej jak i drugiej strony), zawsze jedni będą próbowali podważyć wiarygodność tych drugich jak i odwrotnie, a że ja np. nie znam się na budowie maszyn to łatwo by można było mną manipulować, dlatego tez słucham z dużą rezerwą tego wszystkiego, a manipulacje czuć z jednej i drugiej strony zarówno ze strony Macierewicza, który w czasach gdy jeszcze ta jego komisja nie udowodniła tego rzekomego zamachu, sugerował, że wszystko wskazuje na zamach jak i np. TVN, która cytowała fragment nagrań z czarnych skrzynek, który brzmiał "jak nie wyląduje to mnie zabiją", co oczywiście miałoby sugerować, ludziom, że to prezydent wywierał nacisk na pilotach, oczywiście jednego i drugie było sugerowane, pomimo, że nie było udowodnione.