Witam wszystkich na forum!!! Jestem nowy, ale muzykę Gunsów mam chyba we krwi. Koncert na Legii w Warszawie spowodował u mnie nagły zastrzyk rockowej energii. Już dawno zapomniałem stary skład Gunsów, bo on już nigdy nie wróci i nawet teraz już bym tego nie chciał...
Po tym jak zobaczyłem ich na żywo stwierdziłem, że niczego im nie brakuje, bo mają wyśmienitych muzyków, legendarnego wokalistę i swój nowy image. Nie są to już panowie w skórach i ćwiekach... Axl zaczął ubierać się dosyć elegancko, a inni z zespołu... no cóż to już kwestia gustu, a o gustach się nie roamawia. Mi osobiście odpowiada taki styl. Jedynie Dizzy ubiera się podobnie jak 15 lat temu podczas UYI tour...
Troszkę brakuje Axla w leginsach, ale to już nie jeste ten sam Axl, który niszczył, kpił, wkurzał innych muzyków i wykonawców, a swoich fanów obrażał...
Na Legii można było zauważyć całkiem innego człowieka, który podczas "Patience" założył naszą flagę na plecy, róże rzuconą w jego kierunku podniósł i wziął w zęby po czym się uśmiechnął do nie zbyt licznie zgromadzonych fanów GnR. Po koncercie zrobił coś czego dawno nie robił-zgodził się na rozdawanie autografów i robienie zdjęć... to były piękne momenty!