Autor Wątek: Slash: Chciałem dokończyć to, co zacząłem z Konspiratorami  (Przeczytany 1944 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline naileajordan

  • Better
  • *******
  • Wiadomości: 3470
  • Płeć: Kobieta
  • "So never mind the darkness"
  • Respect: +3547
Slash: Chciałem dokończyć to, co zacząłem z Konspiratorami
« dnia: Września 10, 2018, 12:19:55 pm »
+3
Slash: Chciałem dokończyć to, co zacząłem z Konspiratorami





Slash rozmawiał niedawno z Jose Manginem z SiriusXM.

Mówił między innymi o…


… graniu w dwóch zespołach:

„Z Mylesem i Konspiratorami pracuję od roku 2010, więc do niedawna wszystko, co tworzyłem, tworzyłem z myślą o nich. W 2016 wróciłem do Guns N’ Roses i przez około półtora roku nie pracowałem z Konspiratorami. Wszystko kręciło się wokół Gunsów. W grudniu zrobiliśmy sobie jednak dłuższą przerwę. W styczniu wróciłem do Konspiratorów, żeby zająć się tym, co zaczęliśmy pisać podczas trasy ‘World On Fire’, i stworzyć coś nowego. W tamtym czasie Konspiratorzy pochłaniali całą moją uwagę. W maju album był już zmiksowany, a ja wróciłem na próby z Guns N’ Roses. Właściwie to porządkuję jedno, żeby zaraz potem zająć się drugim…”.   


… wspomnieniach związanych z Whisky A Go Go, słynnym klubem z Hollywood, gdzie rozpocznie się trasa promująca nowy album:

„Kiedyś pracowałem w Whisky jako ktoś w rodzaju roadie. To było w roku 1984 czy jakoś tak. Montowałem i rozmontowywałem sprzęt dla ludzi, którzy mieli tam grać. Pamiętam występ Johanny Went. To była jedna z tych eklektycznych artystek, które miały mnóstwo scenicznych rekwizytów i wyprawiały na scenie niestworzone rzeczy. Wśród jej ‘narzędzi’ była świńska krew, kawałki ciała i tym podobne rzeczy. Po występie musieliśmy uprzątnąć całe to gówno [śmiech]. Nie potrafię wyrazić, jak tam wyglądało. Pamiętam, że potem lokal był zamknięty przez dłuższy czas, praktycznie przez cały rok 1985, więc Gunsi nie występowali tam aż do 1986.