Richard Fortus i Dizzy Reed podczas niedawnego pobytu w Australii udzielili krótkich wywiadów portalowi Noise 11. Poniżej znajdziecie ich odpowiedzi na pytania o to jak zostali członkami grupy The Dead Daises, jakie są plany tego zespołu, co sądzą o niedawnej trasie w ramach UPROAR Festival, jakie mają plany na 2014 rok i jak wygląda sprawa nowej płyty Guns N’ Roses.
Wywiad z Richardem:
Jak zostałeś członkiem The Dead Daises?Richard: Lubię winić za to Charleya Draytona... Nie tylko dlatego, że tutaj stoi, ale... Tak, Charley zadzwonił do mnie jakiś czas temu i spytał jakie są moje plany na następny rok, a powinieneś wiedzieć, że Charley jest jednym z moich ulubionych muzyków na świecie, za każdym razem, gdy z nim gram, wiem, że po danej sesji jestem lepszym muzykiem.
To musi być niezwykłe, móc współpracować z takimi profesjonalistami, wiedzieć, że każdy z was może poprowadzić ten zespół.Richard:Tak, dla mnie to taki wymarzony zespół. Głos Jona jest fenomenalny. Ze wszystkimi mi się dobrze pracuje, ale Darryl jest też jednym z moich ulubionych muzyków, więc to rzeczywiście jest niesamowite i cieszę się z tej trasy.
Niedawno byłeś z Darrylem w studio w Los Angeles, pracowaliście nad nowymi utworami. Powiedz coś o tym, ile ich macie?RichardMamy 4 kawałki – jeden to cover („Helter Skelter”), a 3 pozostałe to nowe piosenki, które bardzo chcę zagrać, dlatego właśnie nie mogę się doczekać koncertu. Bardzo różnią się od tych na ostatnim albumie, ponieważ ostatnia płyta nie była jakby tego zespołu, to był Jon i David.
Byłeś już kilka razy w Australii, kiedy byłeś tu po raz pierwszy?RichardHmmm... to było już jakiś czas temu... Na pewno byłem tu z Enrique Iglesiasem, z Rihanną, kilka razy z Gunsami, ale po raz pierwszy byłem tu ponad 10 lat temu.