Autor Wątek: Mister Saint Laurent ujawnia plany Guns N' Roses  (Przeczytany 38532 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nata

• Zasłużeni
  • Atittude
  • Respect: +203
Odp: Mister Saint Laurent ujawnia plany Guns N' Roses
« Odpowiedź #195 dnia: Lutego 15, 2011, 12:47:16 pm »
W horoskopie Axla dzieją się  decydujące o całym  2011roku tranzyty, na pewno  czas jest wyjątkowo trudny i pełen napięć .
Jedno ciekawi że przy tym stole siedzą osoby które z energetycznego punktu widzenia są wyjątkowym duchowym wsparciem dla P.Rose/D40
 http://chinska-demokracja.blog.onet.pl/

a to ciekawe, serio, napisz cos wiecej? kim jest to wsparcie duchowe?

Te informacje najbardziej mnie interesują :D Jednak zobaczyć Duffa w nowym zespole - to by było coś ciekawego, a może i Finck by wrócił...
Nie zbyt wgłębiałem się w te wszystkie historie, ale czy nie jest tak że on tylko opuścił zespół na czas trasy z NIN? Ashbę też można by uznać tylko za takie chwilowe "zastępstwo", przecież ma swoje projekty z Sixxem.

a mi sie wydaje, ze jezeli naprawde te dokumenty okaza sie prawda i te wszystkie przecieki dojda do skutku, to mozemy zapomniec na dluuugi czas o jakichkolwiek przedsiewzieciach dotyczacych gnr. "axl dissolve gnr", zaszyje sie gdzies i tyle.  nie liczylabym wiec ze zobaczysz szybko Duff'a z Axl'em.

Offline eXtreme

• Atittude
  • sick love never dies!
  • Respect: +218
« Odpowiedź #196 dnia: Lutego 15, 2011, 01:06:02 pm »
006. Better_Gone.mp3

Ciekawe co to jest? Better czy jakiś nowy kawałek :???:

Offline Zqyx

• Madagascar
  • "But nobody pulled the trigger. They just..."
  • Respect: +3435
    • Bumblefoot fans Poland - mój fanowski profil Rona
« Odpowiedź #197 dnia: Lutego 15, 2011, 01:42:07 pm »
Better zremiksowane przez Braina. Były pogłoski o płycie z remiksami piosenek z CHD,Brain miał nad nimi pracować. Więcej powie pewnie el_loko na ten temat,bo bardziej zorientowany jest.
Podaruj mi 1,5% podatku :) Dziękuję!
KRS: 0000186434
Cel szczegółowy: 569/W

"Hey, you caught me in a coma and I don't think I wanna
Ever come back to this world again"

Offline rosolzkury

• Welcome to the jungle
  • Respect: 0
« Odpowiedź #198 dnia: Lutego 15, 2011, 05:16:52 pm »
Z tego co pamiętam to miał mieć setki dokumentów z z tej listy to widzę że na jeden temat jest  po kilka maili.  Niektóre budzą moje zdziwienie i niedowierzanie np.

013. January 2010 Axl email complaining about Dr. Dre

075. October 2009 Axl email about Duff wanting back in and people wanting Tommy out (part 1)
076. October 2009 Axl email about Duff wanting back in and people wanting Tommy out (part 2)
077. October 2009 Axl email about Duff wanting back in and people wanting Tommy out (part 3) - i to jeszcze z października 2009?  Coś mi tu nie gra. Oni to się widzieli w roku 2009?

Dalej

003. June 2010 Axl email dissolving GNR
004. December 2009 Axl email dissolving GNR. Może się czepiam ale z tego co pamiętam to w grudniu 2009 było już ileś tam zaplanowanych dalszych koncertów na 2010. Trochę brak mi tu jakiejś logiki. Zresztą nie wyglądało wcale a wcale żeby członkowie zespołu mieli się nawzajem pozabijać.

W sumie ja tez mogę wyprodukować jakiś  sensacyjny mail i twierdzić że go wykradłem.  Czekam na konkrety.

Offline Zqyx

• Madagascar
« Odpowiedź #199 dnia: Lutego 15, 2011, 05:33:55 pm »
A w 1993 wyglądali na takich,co lada chwila się pozabijają? Albo chociażby w 1991 ?

Offline whatashame

• Paradise City
  • Respect: +263
« Odpowiedź #200 dnia: Lutego 24, 2011, 02:48:49 am »
witam. czy ktos zachowal ten flimik ?  juz go nei ma na utube, a dpiero teraz jestem w stanie go obejrzec
GNR fan since 1993
#REUNION - AMERICAN HYPOCRISY TOUR 16

KAŻDY news czytam, prawie żadnego newsa nie komentuje, KAŻDY news doceniam, za KAŻDY news dziękuje,

Offline Zqyx

• Madagascar
« Odpowiedź #201 dnia: Lutego 25, 2011, 07:15:33 am »
OK, here's the deal with all the GNR rumors. Some trolls tried to get attention by starting rumors, as they had seen others get. I called a few out on it personally, smacked 'em down and their panties are still all bunched up over it, so they've been going to different GNR fansites, they create an account with an IP scrambler, post these fake stories, and then disappear. They're 1) trying to get me back for bruising their ego, 2) they're trying to mindfuck the *real* GNR fans and make them lose faith in the band and bandmembers they've gotten to know over the years, 3) they saw someone else get a lot of attention in a similar scenario recently, and want some attention themselves, from fans, and from me.

All they want to do is hurt the fans and the band. All the credible GNR fansites see it and have been deleting the silly posts by their own choice. Don't buy into it. Don't stand for it. And don't believe a WORD of it. If the people spreading this would like to come forward and show who they are, I'd be happy to bring them into a courtroom with a libel suit, and if they can prove their statements to be true I'll cover all costs and whatever else. But that wouldn't happen because every word of it is made up and that's why they don't stick around and remain in hiding.

To any news sites that spread the rumors without fact-checking, that'll post anything any sociopath makes up and give it a platform, you need to do better.

To sum it up, I have a life, you have a life, these particular trolls don't - they're just trying to tear us both down, because they're bitter.

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke) Don't give these people power, and don't do nothing. Find out who they are, and hold them personally accountable for fucking with you and the band.

OK, back to making music, loving my band, my family, the fans, and looking forward to seeing you all as soon as possible. Smiley

Ron

Wrzucam tu,bo to się chyba odnosi między innymi do tej sytuacji.

Offline EroticJesus

• Knockin On Heavens Door
  • All Pigs Must Die/Brain Dead
  • Respect: -2
    • http://img147.imageshack.us/img147/3038/ownedwa2mq8qj0.png
« Odpowiedź #202 dnia: Lutego 25, 2011, 02:22:10 pm »
Chora sytuacja. Niech sie tam nic nie zmienia, ewentualnie niech Bucket wraca. A Duffowi dziękuje, wole Tommyego.
Elvis Presley And The Soul Monster!!!
Chinese Democracy Rocks! Don't You Try To Stop Us Now!

Sometimes I feel like
There's nothing that's stopping me  All things are possible  I am unstoppable

Solidus

• Gość
« Odpowiedź #203 dnia: Lutego 25, 2011, 02:26:25 pm »
łaaaaał, chyba jedyny zespół na świecie w którym od tylu lat panuje taka patologia :sorcerer:

Offline Artur78

• Atittude
  • Respect: +285
« Odpowiedź #204 dnia: Lutego 25, 2011, 04:11:16 pm »
Ale jaka patologia? Mi się wydaje że za tym zespołem od lat ciągnie się jakaś chmara kretynów,którzy ciągle moncą i myślą jak tu zarobić na sensacji,możliwym reunionie itp.....

Offline Intruz

• Respect: +4
Mister Saint Laurent
« Odpowiedź #205 dnia: Lutego 28, 2011, 07:26:37 pm »
Mija już prawie miesiąc od pierwszego artykułu MSL-a.Do tej pory jego nowinki nie rozeszły się szerokim echem w światku gansów. Co o nim sądzicie,
czy jego informacje są prawdziwe? Niektóre z jego newsów się potwierdziły innym zaprzeczali sami członkowie zespołu . Wariat czy wizjoner?

Offline Artur78

• Atittude
Odp: Mister Saint Laurent
« Odpowiedź #206 dnia: Lutego 28, 2011, 07:37:54 pm »
Pasożyt.

Offline Himo

• Patience
  • Respect: 0
« Odpowiedź #207 dnia: Lutego 28, 2011, 07:39:49 pm »
Pasożyt.

Z tym się zgadzam. Dodałbym jeszcze że to człowiek który nie liczy się z innymi, to złodziej lub ktoś kto pomaga złodziejom. Fakt, że był w posiadaniu ciekawych przecieków ale to nadal kradzież i mam nadzieje że go zamkną.

Offline Intruz

• Respect: +4
« Odpowiedź #208 dnia: Lutego 28, 2011, 07:43:57 pm »
Jak myślicie czy jest w posiadanu jakichś piosenek np. z przed wydania ChD?

Offline Artur78

• Atittude
« Odpowiedź #209 dnia: Lutego 28, 2011, 07:45:43 pm »
Raczej tak,jest złodziejem, więc może je posiadać.

Reckless Roses - "Koncert będzie niespodzianką – dla nas także"

Zaczęty przez mafioso

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 7930
Ostatnia wiadomość Kwietnia 12, 2016, 11:42:26 pm
wysłana przez sunsetstrip