Ja mam swoją, oryginalną teorię, dlaczego duże zespoły przestają nagrywać dobre płyty.
Oni już nikomu nic nie muszą udowadniać, oni już nie są głodni. Ale nie to jest najważniejsze.
Sam jestem muzykiem, i te duże bandy już robią muzykę tylko w studio i od razu nagrywają.
Młode, głodne, chcące coś udowodnić bandy robią muzykę na próbach, wspólnie. I taki numer ograny 150 razy na próbie, później na iluś koncertach zaczyna być lekko podrasowywany w trakcie "jego użytkowania", ale jeszcze przed studiem. Ten numer zaczyna mieć swój charakter, każdy dodaje coś jeszcze od siebie i tak rodzi się świetna muzyka.
Ta prosto ze studia nie ma szansy dojrzeć.
To jak porównać długodojrzewające wino, z winem, którego proces jest przyspieszany za pomocą chemii.
To tak jak artyści-plastycy (nie chce nazwać malarze). Oni coś malują, budzą się rano, patrzą na to, dodają jakiś smaczek, trzy dni później to samo, i to samo, i to samo, aż rodzi się dzieło.
To moja prywatna teoria, będę jej bronił jak wilk, bo trochę znam to z autopsji.
Ja bym wolał, żeby GN'R przeszło jednak do historii.