Autor Wątek: 20 najlepszych piosenek wg Loudwire  (Przeczytany 3307 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline daub

• Byli moderatorzy/newsmani
  • Garden Of Eden
  • Respect: +1396
20 najlepszych piosenek wg Loudwire
« dnia: Lutego 10, 2016, 07:55:25 am »
+2
Portal Loudwire zrobił w ostatnim czasie porównanie najlepszych tekstów muzycznych zespołu Guns N' Roses. Poniżej owe 20 piosenek, które wg portalu są najlepsze (kolejność wg portalu):

20. "Right Next Door to Hell" ('Use Your Illusion I')
"Not bad kids just stupid ones / Yeah we thought we'd own the world / And gettin' used was havin' fun" 

19. "Dust N' Bones" ('Use Your Illusion I')
"Sometimes these women are so easy / Sometimes these women are so cold / Sometimes these women seem to rip you right in two / Only if you let 'em get to you"

18. "Out Ta Get Me" ('Appetite for Destruction')
"They're out to get me / They won't catch me / I'm innocent / So you can suck me / Take that one to heart"

17. "Locomotive" ('Use Your Illusion II')
"I bought me an illusion / And I put it on the wall / I let it fill my head with dreams / And I had to have them all" 

16. "Don't Cry" ('Use Your Illusion I')
"And please remember that I never lied / And please remember / How I felt inside now honey / You gotta make it your own way"

15. "Nightrain" ('Appetite for Destruction')
"I got a Molotov cocktail with a match to go / I smoke my cigarette with style / And I can tell you honey / You can make my money tonight"

14. "One in a Million" ('GN'R Lies')
"Radicals and racists / Don't point your finger at me / I'm a small town white boy / Just tryin' to make ends meet"

13. "Patience" ('GN'R Lies')
"Said, woman, take it slow / It'll work itself out fine / All we need is just a little patience / Said, sugar, make it slow / And we come together fine / All we need is just a little patience"

12. "November Rain" ('Use Your Illusion I')
"So never mind the darkness / We still can find a way / 'Cause nothin' lasts forever / Even cold November rain"

11. "Back Off Bitch" ('Use Your Illusion I')
"Makin' love, cheap heartbreaker / Broken backed nasty ballbreaker / Stay out of my bed, out of my head / If it's lovin' you, I'm better off dead"

10. "Rocket Queen" ('Appetite for Destruction')
"If I say I don't need anyone / I can say these things to you / 'Cause I can turn on anyone / Just like I've turned on you"

9. "My Michelle" ('Appetite for Destruction')
"So c'mon and stop your cryin' / 'Cause we both know money burns / Honey don't stop tryin' / And you'll get what you deserve"

8. "Think About You" ('Appetite for Destruction')
"Somethin' changed in this heart of mine / And I'm so glad that you showed me / Funny how I never felt so high / It's a feelin' that I know I know I'll never forget"

7. "You Could Be Mine" ('Use Your Illusion II')
"With your bitch slap rappin' / And your cocaine tongue / You get nothin' done / I said you could be mine"

6. "It's So Easy" ('Appetite for Destruction')
"Cars are crashin' every night / I drink and drive everything's in sight / I make the fire / But I miss the firefight / I hit the bull's eye every night"

5. "Used to Love Her" ('GN'R Lies')
"I used to love her / But I had to kill her / I had to put her / Six feet under / And I can still hear her complain"

4. "Civil War" ('Use Your Illusion II')
"'Cause all these dreams are swept aside / By bloody hands of the hypnotized / Who carry the cross of homicide / And history bears the scars of our civil wars" 

3. "Paradise City" ('Appetite for Destruction')
"Rags to riches or so they say / Ya gotta keep pushin' for the fortune and fame / It's all a gamble when it's just a game / You treat it like a capital crime / Everybody's doin' their time"

2. "Sweet Child O' Mine" ('Appetite for Destruction')
"Her hair reminds me of a warm safe place / Where as a child I'd hide / And pray for the thunder and the rain / To quietly pass me by"

1. "Welcome to the Jungle" ('Appetite for Destruction')
"Welcome to the jungle / It gets worse here everyday / You learn to live like an animal / In the jungle where we play"

na 20 utworów aż 9 z płyty Appetite, 5 z UYI I. , 3 z UYI II. oraz Lies.
Zadziwiające, że nie ma tutaj żadnego utworu z Chinese Democracy.

Źródło
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2016, 08:07:54 am wysłana przez daub »

Offline Emma

• Zasłużeni
  • Garden Of Eden
  • Respect: +2359
Odp: 20 najlepszych piosenek wg Loudwire
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 10, 2016, 08:18:43 am »
A mnie nie dziwi, że nie ma ChD, bo w takich zestawieniach najczęściej uznają "dorobek GNR", jako "dorobek GNR ze Slashem i Duffem w składzie", tak jakby ChD w ogóle nie istniało.

Offline domino236

• Atittude
  • Respect: +426
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 10, 2016, 08:39:36 am »
+1
Zadziwiające?? Hahahahahah!!

Offline Canis_Luna

• Global Moderator
  • Madagascar
  • Nice girls don't play rock n' roll ;)
  • Respect: +4573
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 10, 2016, 10:02:46 am »
+1
ChD przez większość traktowane jest jak jakiś odpad :/ co jest przykre, bo takie numery jak "Better", "Sorry" czy "TIL" spokojnie mogłyby znaleźć się w tym zestawieniu.
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

"There's no place like the jungle run by Mr. Axl Rose, and there never will

Offline Tymeg

• Paradise City
  • Respect: +138
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 10, 2016, 10:46:05 am »
To podajcie przykłady tych dobrych liryków z ChD.
Ja w takim zestawieniu umieściłbym na pewno:
-"Nobody understands,/ Quite why we're here /  We're searchin' for answers / That never appear / But maybe if I looked real hard / I'd see your tryin' too / To understand this life, / That we're all goin' through" (zresztą cały tekst Dead Horse jest mistrzowski);
- "Fun how ev'rything was Roses / When we held on to the Guns / Just because you're winnin' /  Don't mean you're the lucky ones " - Breakdown
- "I try and feel the sunshine / You bring the rain / You try and hold me down / With your complaints "
- 14 Years
- "When I come home late at night / Don't ask me where I've been / Just count your stars I'm home again" - YCBM (bo ten cytat w artykule jest po prostu... banalny).

Offline Canis_Luna

• Global Moderator
  • Madagascar
  • Nice girls don't play rock n' roll ;)
  • Respect: +4573
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 10, 2016, 12:46:56 pm »
Jednego bym pewnie nie wskazała, bo dla mnie ogromne znaczenie ma cały tekst do "Sorry". Tak samo jak "Estranged", którego brak w zestawieniu jest chyba największą pomyłką :???:
Przy banalności podanych fraz z "Out ta get me" lub "Used to love her" (choć tu nie można odmówić humoru ;) ), "Estranged" wydaje mi się być arcydziełem. Ale to prawdopodobnie przez moje osobiste przywiązanie do obu numerów, do "Estranged" zwłaszcza.

Z "TIL" wybrałabym to:
"There's no one else
Could ever make me feel
I'm so alive"
Ale też tylko dlatego, że bardzo mi się podoba :P

A z "Better":
"Just use your head and in the end
You’ll find your inspiration,
To choose your steps and won’t regret
This kind of aggravation"
Choć lubię tam wszystkie zwrotki.
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

"There's no place like the jungle run by Mr. Axl Rose, and there never will

Offline sunsetstrip

• Scraped
  • 17000 postów
  • Respect: +4341
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 10, 2016, 05:23:20 pm »
decyzja Axla o reunionie sprawia ze co raz chetniej zwlaszcza media beda zapominac o ChD, jako ze nie pasuje im do pompowania balonika z reunionem, beda wymazywac te 20 lat jakby przez ten czas zespol GNR nie istnial

mozliwe ze Axl ma to w dupie, ale szkoda tej naprawde bdb plyty jaka jest ChD, oraz wszystkich ludzi ktorzy brali udzial w jej tworzeniu

NAJBARDZIEJ KONTROWERSYJNY

"I once bought a homeless woman a slice of pizza who yelled at me she wanted soup."
Axl Rose

Offline Hubik

• Zasłużeni
  • Madagascar
  • Edomaniak
  • Respect: +1485
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 10, 2016, 06:30:08 pm »
+1
A ja się pytam gdzie w tym zestawieniu cytat: "Police and niggers That's right Get outta my way"?

Offline michalg

• Reckless Life
  • Shadowplayer
  • Respect: +123
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 17, 2016, 09:04:03 am »
prawie połowa utworów w tym zestawieniu to nieporozumienie

Duff: Wymowa naszych piosenek umknęła uwadze większości [duff]

Zaczęty przez naileajordan

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1367
Ostatnia wiadomość Lipca 01, 2019, 02:10:32 pm