Autor Wątek: Metallica  (Przeczytany 174279 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Witek

  • Administrator
  • Scraped
  • ******
  • Wiadomości: 8779
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +482
    • http://bulak.home.pl/blog
Metallica
« dnia: Marca 01, 2005, 09:57:03 pm »
0
To chyba jakies przeoczenie,ze jeszcze o tym zespole nie mowilismy nic :) jak dla mnie James ma swietny glos a Lars gra swietnie na garach. Uwielbiam wrecz Black Album ale jakos nie podoba mi sie to co ostatnio zrobili czyli St. Anger  :ż                    

Offline Troche z innej bajki

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Respect: 0
Metallica
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 01, 2005, 10:00:52 pm »
0
Dla mnie bomba to byl normalnie 2 plytowy album z S&M!! To bylo to czego jeszcze nie slyszalem a zwlaszcza 2 utworki!! Pierwszego wejsciowke zna chyba kazdy i chyba kazdy potrafi zabrzdekac na gitarze to Nothing else mattera drugi utworek to No leave clover!! To sa dwa ekstra kawałki no i moze jeszcze ten do Mission Impossible 2!! :D :D                    
Krusz ju? i roluj. Ja czekam przy barze. :)

Offline Witek

  • Administrator
  • Scraped
  • ******
  • Wiadomości: 8779
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +482
    • http://bulak.home.pl/blog
Metallica
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 01, 2005, 10:03:11 pm »
0
No plyta bardzo dobra, nie powiem w szczegolnosci No Leaf Clover. Nothing Else Matters to nawet ja troche zabrzdekam na gitarze wiec mozna powiedziec,ze wszyscy to zrobic ;) sila tkwi w prostocie :)EDIT:TZIB fajny awatar ;)                    

Offline Looy

  • Zasłużeni
  • Paradise City
  • *****
  • Wiadomości: 680
  • Płeć: Mężczyzna
  • Emerytowany Moderator
  • Respect: -1
Metallica
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 01, 2005, 10:38:40 pm »
0
huhu wiekszosc mlodych grajkow potrafi zagrac sam poczateczek nothinga;) a co do tej kapeli. bardzo podobaly mi sie pierwsz eplyty. kill em all, ride the lightning, no w sumie black tez byl ciekawy. co do s&m . bardzo dobra plytka, z tym ze sa to kawalki, ktore juz byly (no poza no leaf clover). ogolnie Jamez ma clakiem ciekawy wocal, ale hammet to jest porazka on m si ekojazy z vaiem, taka kobitka raczej ;)                    

Offline Witek

  • Administrator
  • Scraped
  • ******
  • Wiadomości: 8779
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +482
    • http://bulak.home.pl/blog
Metallica
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 01, 2005, 10:42:01 pm »
0
Ale mimo wszystko wiecej osob zna Hammeta niz np. Satrianiego ale coz takie prawa rynku, osobiscie Hammet no zly mi sie wydaje nie jest ale nic wielkiego.                    

Offline TwiggY

  • Patience
  • Wiadomości: 21
  • Respect: 0
Metallica
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 02, 2005, 12:10:09 am »
0
Rozbawily mnie jego pomylki na koncercie z Moskwy, amatorsko to brzmialo :)                    

Solid Shake

  • Gość
Metallica
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 02, 2005, 08:37:39 am »
0
bosh,metallica to pierwsza metalowa kapela jak± usłyszałem.Moim zdaniem ich nalepsza płyta to Ride The Lighting,no St. Anger najgorsza,chociaż A— tak złe to to nie jest                    

Offline Lato

  • Patience
  • Wiadomości: 15
  • Respect: 0
Metallica
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 08, 2005, 12:02:51 am »
0
No ja wczasach liceum odlacielem na punkcie tego zespolu, ale powrocilem w koncu do Gunsow (w sumie zawsze mi towarzyszli) oni sa jednak ponadczasowi... no i mimo tych kilku lat z metallica jedyny plakat jaki u mnie wisi to plakat slasha :) ... chyba troche offtopic zrobilem  8)  a jesli chodzi o metallice to tylko stare kawalki tzn do czarnego albumu jak dla mnie.. pozniej to juz lipa :/                    

Offline RocketQueen

  • Byli moderatorzy/newsmani
  • Better
  • *****
  • Wiadomości: 3004
  • 'Take me down to the Paradise City...take me home'
  • Respect: +6
Metallica
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 08, 2005, 02:33:52 pm »
0
hmm ja lubie pisonki Metalliki:) np The Unforgivrn [nie wiem czy dobrze napisalam:)] tego typu pisoenki lubie:) i to nawet bardzo :D oczywsicie lubie tez Nothing Else Mathers ale St. Anger jakos mi nie przypadlo do gustu.. tak czy siak Netallica jest wielkim zespolem ktory ma wiele swietnych utworow na swoim koncie [lubie tez ONE] itd. ale i tak wole Gunsow bo maja cos hmm niezwyklego w sobie:)                    


nowy nr gg : 12071320

Offline kszaq

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Respect: 0
Metallica
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 01, 2005, 04:36:21 pm »
0
A ja Wam musze powiedziea że mi sie st. anger podoba, zespół dobrze sie spisał, ach ten Lars i perkusja miodzioono i Bob Rock na basie                    

Solid Shake

  • Gość
Metallica
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 01, 2005, 10:32:03 pm »
0
Cytuj
A ja Wam musze powiedziea że mi sie st. anger podoba, zespół dobrze sie spisał, ach ten Lars i perkusja miodzioono i Bob Rock na basie
dobry żart:]                    

Offline kszaq

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Respect: 0
Metallica
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 02, 2005, 08:57:14 am »
0
nie na prawde post był pisany na serio                    

Solid Shake

  • Gość
Metallica
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 02, 2005, 05:57:34 pm »
0
hmmm to jeste¶ jedyn± osob± która chwali larsa na anger                    

Offline Looy

  • Zasłużeni
  • Paradise City
  • *****
  • Wiadomości: 680
  • Płeć: Mężczyzna
  • Emerytowany Moderator
  • Respect: -1
Metallica
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 02, 2005, 06:13:28 pm »
0
w sumie jakby podstawic urlichowi zamiast garnka werbel to moze by to jakos zabrzmialo ;)                    

Offline kszaq

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Respect: 0
Metallica
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 04, 2005, 07:45:10 am »
0
Cytuj
hmmm to jeste¶ jedyn± osob± która chwali larsa na anger
No i ż :D                    

 

Metallica, Slayer, Anthrax, Mastodon - Warszawa - 16.06.2010

Zaczęty przez Mike Patton

Odpowiedzi: 130
Wyświetleń: 26510
Ostatnia wiadomość Marca 16, 2011, 09:44:25 am
wysłana przez balazianka