Autor Wątek: Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?  (Przeczytany 7188 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MajorShake

  • Gość
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 01, 2005, 11:31:18 am »
0
z tym to się zgadzam,no ale jednak radio i tv chc± przyci±gn±ć ludzi to puszczaj± to co puszczaj±

Offline Recit69

  • Reckless Life
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Płeć: Mężczyzna
  • The 13th Caesar
  • Respect: +15
    • Cradle Of Filth Poland
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 01, 2005, 01:39:44 pm »
0
Cytuj
Cytuj
jak dla mnie lata 70 i 80 s± równe,na pewno nigdy się nie zgodzę z tym gadaniem jak to teraz Ľle w muzyce
ja bym to okresliła inaczej - nie jest Ľle w muzyce, ale jest Ľle z tym co się pokazuje w mediach [tv, radio]. Musicie przyznać, że króluje hh,techno/dance, i typowa muzyka pop. Rocka prawie nigdzie nie puszczaj±, co nei znaczy, że nie istnieje.
Pod tym względem tylko pocz±tek lat 90-ych byl inny, a tak to w mediach zawsze była muzyczka łatwa i przyjemna. W TV nigdy nie było dużo ambitnego rocka i metalu (chyba, że za super ambitne uważać Europe, Culture Club i ABBA, ale to chyba obraza majestatu).
« Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2005, 02:55:24 pm wysłana przez Recit69 »

Offline PITOPIETHO

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Respect: 0
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 02, 2005, 05:05:47 pm »
0
Pink Floyd The Wall to IMO najlepsza plyta wszechczasów
Forum dla napalonych nabijaczy...
Forum bez zasad...
Forum swojskie...
www.mortimordor.fora.pl
Forum swojskie...
Forum bez zasad....
Forum dla napalonych nabijaczy...

Offline Witek

  • Administrator
  • Scraped
  • ******
  • Wiadomości: 8779
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +482
    • http://bulak.home.pl/blog
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 03, 2005, 12:47:29 am »
0
A dla mnie moze to byc UYI a dla kogos innego Nevermind ale nie o to chodzi. Czy zespoly w latach 80 byly wykreowana? Moze i byly ale co z tego? Jesli chodzi o Europe znam dobrze jedna piosenke (wiadomo jaka ;) ) i kojarze jeszcze jedna, ale juz nawet nie pamietam tytulu, rowniez mi sie podobala. Co do Bon Jovi - jeden z moich ulubionych zespolow i slucham ich nie patrzac na to czy przystosowywali sie (a moze nadal sie przystosowuja) do mody.

Ogolnie rzecz biorac przy sluchaniu muzyki zazwyczaj nie patrze na wizerunek artystow tylko na sama muzyke. Potem ewentualnie sobie cos o kims poczytam ale to nie zmienia tego co mysle o muzyce tego zespolu.

Offline RocketQueen

  • Byli moderatorzy/newsmani
  • Better
  • *****
  • Wiadomości: 3004
  • 'Take me down to the Paradise City...take me home'
  • Respect: +6
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 03, 2005, 07:27:24 pm »
0
hehe ja nie lubie zespołów typu Kiss [wiem, ze powstali w latach '70, a nie '80] . Jak widziałam te gitary poobwieszane lampkami 'choinkowymi', te makijaże i -  dla mnie - kiepsk± muzykę, to mam wrażenie, ze niektóre zespoły sqpiały się bardziej na swoim wizerunq, aranzacjach, różnych zabiegach by się wypromować.. [chcoiaż często i to im nie wychodziło] niż na muzyce. Dla mnei to kiepskie podej¶cie bo to muzyka dla asrtysty powinna byc namber łan ;]


nowy nr gg : 12071320

Offline PITOPIETHO

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Respect: 0
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 03, 2005, 08:13:20 pm »
0
Kiss to ¶wietna kapela. To sie albo lubi albo nie. Nie należy sie sugerować imagem.
Forum dla napalonych nabijaczy...
Forum bez zasad...
Forum swojskie...
www.mortimordor.fora.pl
Forum swojskie...
Forum bez zasad....
Forum dla napalonych nabijaczy...

MajorShake

  • Gość
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 03, 2005, 08:32:36 pm »
0
Cytuj
Kiss to ¶wietna kapela. To sie albo lubi albo nie. Nie należy sie sugerować imagem.
¶wietna czy nie,w stanach odniosła przeokrutny sukces swoich czasów.

Offline PITOPIETHO

  • Welcome to the jungle
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Respect: 0
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 03, 2005, 09:03:43 pm »
0
Cytuj
Cytuj
Kiss to ¶wietna kapela. To sie albo lubi albo nie. Nie należy sie sugerować imagem.
¶wietna czy nie,w stanach odniosła przeokrutny sukces swoich czasów.
To chyba dobrze
Forum dla napalonych nabijaczy...
Forum bez zasad...
Forum swojskie...
www.mortimordor.fora.pl
Forum swojskie...
Forum bez zasad....
Forum dla napalonych nabijaczy...

MajorShake

  • Gość
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 03, 2005, 09:43:19 pm »
0
złego słowa uzyłem bo nie chciałem oceniać czy dobrze czy Ľle,po prostu byli baaardzo popularni,dzisiaj już mało kto o nich pamięta

Offline Pure_Poison

  • Atittude
  • ******
  • Wiadomości: 1456
  • ~>Dean Cadillac Select ''TE'' mrrrr..<~
  • Respect: 0
    • http://legia.com.pl
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 03, 2005, 09:46:27 pm »
0
Rownie dobrze moznaby tak powiedziec o Gunsach :) Kazdy zespol ma swoich fanow i oni napewno pamietaja o kapeli  mimo ze np ktos ich skreslil lub juz nie pamieta jak graja :)


[size=3.75pt]Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej
i będziesz wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja
[/size]
[/b]
 

Offline Jag

  • Knockin On Heavens Door
  • ****
  • Wiadomości: 405
  • "Szczyty należą do wytrwałych, a upór czyni cuda"
  • Respect: 0
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 16, 2006, 01:39:24 pm »
0
Ja powiem tak, Guns N' Roses grali porządną muzykę, piosenki przedstawiły poprostu Ich Życie. Tak samo ja mogę powiedzieć na temat ''Poison'' typowy pop-rock. Z jednej strony Poison to ''sztuczny zespół'', a z drugiej nie.
The Girl With Far Away Eyes...

Offline Mr_Richie

  • Reckless Life
  • **
  • Wiadomości: 180
  • Respect: +1
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 16, 2006, 01:51:20 pm »
+1
Ja szczerze mowiac chcialbym sie urodzic (zyc) w latach 70/80 moze niektorzy uwazaja ze byl to czas wykreowanych, sztucznych zespolow- dla mnie to byla sztuka; ludzie chcieli cos zmienic zamanifestowac po wojnie i powstawalo mnostwo zespolow hair metalowych ktore uwielbiam. W zasadzie byla wtedy taka moda (dlugie wlosy, smieszny ubior kolorowy zazwyczaj itd) ale mnie sie to wlasnie podobalo :]  (w przeciwienstwie do terazniejszosci...). Mam nadzieje ze jeszcze taka epoka powroci, jak to ktos powiedzial 'when heavy metal was king...' (nawet filmik na youtubie jest <--- polecam). Podsumowujac: Fuckin 70 & 80 ages COME BACK!!! :D

Offline Brokenwings

  • Zasłużeni
  • One In A Million
  • *****
  • Wiadomości: 6861
  • Respect: +10
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 16, 2006, 07:35:13 pm »
0
Dla mnie lata '70 i '80 to dwa różne światy.Pierwsze są światem prawdziwej muzyki i legeng a gdy myslę o 80-tych ,to nasuwa mi sie jedno okreslenie-kicz.

Offline katarynka

  • Better
  • *******
  • Wiadomości: 3036
  • Płeć: Kobieta
  • Respect: +192
Lata 80 - Czas Wykreowanych, Sztucznych Zespołów?
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 16, 2006, 07:53:15 pm »
0
Zdarzały się w latach 80. fajne zespoły i pojedyncze piosenki, ale lata 70. w tej kwestii zdecydowanie przodują. A jak ktoś mówi "lata 80." to mimo tych broniących ten okres kilku wartościowych zespołów i tak do głowy przychodzi mi tylko jedno - Madonna i jej obrzydliwy do granic  styl <_<

Tak sobie myślę, że mimo wszystko te ciekawe zespoły z lat 80. i tak swój początek miały w latach 70. więc bez sensu moja paplanina... :P  

 

Fora innych zespołów muzycznych w Polsce

Zaczęty przez mafioso

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 2037
Ostatnia wiadomość Grudnia 07, 2010, 08:02:46 pm
wysłana przez owsik