Autor Wątek: stereotypowy fan guns'n'roses  (Przeczytany 16185 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Pyra

  • Prywatny Alkomen Goldie
  • Better
  • *******
  • Wiadomości: 2668
  • Płeć: Mężczyzna
  • ... i don't believe there's no reason ...
  • Respect: +383
Odp: stereotypowy fan guns'n'roses
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 13, 2009, 04:26:47 pm »
0
A ja słucham Gunsów nałogowo :) Dzień bez Gn'R to dzień dla mnie stracony :)


Często noszę koszulki Gn'R, podarte dżinsy, glanów akurat nie, zdarzy mi się czasem założyć jakieś trampole ale rzadko. Mam kolczyk w wardze, tatuaż na tricepsie i dreada na głowie :D Oprócz tego jestem muzykiem, gram na basie, koncertuję, ludzie z mojego otoczenia kojarzą mnie głownie po tym ;)
- Nice boys don't play rock and roll... -

Offline slasherr

  • Zasłużeni
  • Garden Of Eden
  • *****
  • Wiadomości: 3776
  • Płeć: Mężczyzna
  • Respect: +1063
Odp: stereotypowy fan guns'n'roses
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 13, 2009, 05:20:51 pm »
0
- ubieram się zwyczajnie, często chodze w koszulkach Gn'R (chociaz nie lubie czarnych)
- gunsów słucham codziennie
- podobają mi sie długie włosy, ale za dużo z tym zachodu także fryzjera odwiedzam w miare regularnie :P
także gdyby nie koszulki pewno nikt z Was nie rozpoznałby we mnie prawdziwego fana GnR ;)

Offline Zqyx

  • Newsman
  • Madagascar
  • *****
  • Wiadomości: 34744
  • Płeć: Mężczyzna
  • "But nobody pulled the trigger. They just..."
  • Respect: +3455
    • Bumblefoot fans Poland - mój fanowski profil Rona
Odp: stereotypowy fan guns'n'roses
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 30, 2009, 09:21:02 am »
0
W mojej subiektywnej ocenie nie wyglądam na fana rocka,w tym Gunsów. Subkulturowo jestem podobny do nikogo.
Podaruj mi 1,5% podatku :) Dziękuję!
KRS: 0000186434
Cel szczegółowy: 569/W

"Hey, you caught me in a coma and I don't think I wanna
Ever come back to this world again"

Offline ugly

  • Patience
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Kobieta
  • Respect: 0