Autor Wątek: NBA oraz koszykowka w Polsce  (Przeczytany 174664 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sunsetstrip

  • Scraped
  • **********
  • Wiadomości: 8584
  • 17000 postów
  • Respect: +4339
Odp: NBA oraz koszykowka w Polsce
« Odpowiedź #750 dnia: Sierpnia 31, 2019, 11:47:22 am »
0
Polska wygrała z Wenezuelą w pierwszym meczu na mistrzostwach świata
NAJBARDZIEJ KONTROWERSYJNY

"I once bought a homeless woman a slice of pizza who yelled at me she wanted soup."
Axl Rose


Offline Hubik

  • Zasłużeni
  • Madagascar
  • *****
  • Wiadomości: 15148
  • Płeć: Mężczyzna
  • Edomaniak
  • Respect: +1485
Odp: NBA oraz koszykowka w Polsce
« Odpowiedź #751 dnia: Września 02, 2019, 06:28:46 pm »
0
Śledziłem końcówkę 4 kwarty i dogrywkę na relacji tekstowej meczu z Chinami, ależ się wkurzałem, że tak drukują. Dobrze, że mimo iż robili chyba co mogli nie udało się Chińczykom wygrać.

Nie znam się aż tak na koszykówce, ale mam wrażenie, że ten mecz przejdzie do historii naszej koszykówki.

Offline sunsetstrip

  • Scraped
  • **********
  • Wiadomości: 8584
  • 17000 postów
  • Respect: +4339
Odp: NBA oraz koszykowka w Polsce
« Odpowiedź #752 dnia: Września 02, 2019, 09:13:48 pm »
0
skrot
https://youtu.be/xnKIuT_XFvc

nasi awansowali, ale w drugiej fazie czeka juz Argentyna i Rosja  :o
NAJBARDZIEJ KONTROWERSYJNY

"I once bought a homeless woman a slice of pizza who yelled at me she wanted soup."
Axl Rose


Offline sunsetstrip

  • Scraped
  • **********
  • Wiadomości: 8584
  • 17000 postów
  • Respect: +4339
Odp: NBA oraz koszykowka w Polsce
« Odpowiedź #753 dnia: Września 06, 2019, 05:09:22 pm »
0
Kapitalna sprawa, pogonili Ruskich i jest ćwierćfinał. Piękny sen trwa
NAJBARDZIEJ KONTROWERSYJNY

"I once bought a homeless woman a slice of pizza who yelled at me she wanted soup."
Axl Rose


Offline sunsetstrip

  • Scraped
  • **********
  • Wiadomości: 8584
  • 17000 postów
  • Respect: +4339
Odp: NBA oraz koszykowka w Polsce