Niestety nigdy nie grałem. Aleeee mam coś dla fanów staaaarych strzelanek.
Był rok 1997 - połowy forumowiczów jeszcze na świecie nie było

, a ja byłem piękny i młody, no dobra, nie przesadzajmy, tylko piękny

- wtedy właśnie w studiu 3DRealms; ktoś je w ogóle jeszcze kojarzy?

, "urodził się" Shadow Warrior. Spadkobierca Ken's Labirynth zbudowany na silniku Build, który niektórzy z Was może kojarzą z zupełnie innej gry

Czym jest Shadow Warrior?
A piszę o tym z dwóch okazji. Na Steamie można już pobrać i pograć w w klasyczną wersję gry, naturalnie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zaopatrzyć się w port pozwalający pograć w rozdzielczości 1920 na 1080 z wysokimi teksturami. No, a pograc tym bardziej warto, choćby po to, żeby przypomnieć sobie, jak strzelanki wyglądały jeszcze przed erą Call of Duty, bo niedługo doczekamy się sequela gry, w którym maczają palce także polscy twórcy gier

Wracają wspomnienia

Nie miałem wtedy netu, Facebooka, ale za to masę czasu na granie

Zupełnie inaczej niż teraz
