Ross Brawn już w zeszłym sezonie wspominał o lukach w regulaminie, nikt go nie słuchał. Moim zdaniem protesty czołowych zespołów zeszłego sezonu są bezpodstawne. Nie mogą pogodzić się z faktem, że ktoś inny wpadł na rewolucyjne i przynoszące dobre rezultaty rozwiązanie. Poza tym dyfuzory te są już na pewno produkowane w fabrykach ferrari, mclarena i bmw. Jeden mały psikus, czy one będą dobrze pasowały z bolidem? jeśli będą z nim źle zgrane, może to nawet przeszkodzić.. a wiadomo, że podczas sezonu testować nie wolno. Co najwyżej wyprodukują w fabryce i zamontują, przetestują na wyścigu. No i jeszcze jedna kwestia, Brawn, Williams, Toyota mogą w tym czasie pracować nad nowocześniejszą wersją dyfuzorów lub ulepszaniem bolidu w inny sposób
. Najbardziej to można wyśmiać BMW, odpuścili poprzedni sezon (mieli szansę na mistrza) kosztem bolidu F1.09, który też jest przeciętny, ponieważ inne zespoły pracowały nad tym bolidem dłużej bądź wpadły na pomysł dyfuzorów. Podczas testów BMW najprawdopodobniej cieszyło się, że wyprzedza McLaren'a i Ferrari, niestety musieli nieźle zdziwić się, jak zobaczyli osiągi Brawn'a
Zapowiada się ciekawy sezon, zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie.