Dostałem awizo, więc proszę o dane do wysyłki
Post Merge: [time]Luty 04, 2015, 09:15:39 pm[/time]
k***a, wysłali mi złą paczkę
Post Merge: Lutego 05, 2015, 10:15:55 am
Przepraszam wszystkich za zaistniałą sytuację, proszę o wyrozumiałość.
Wygląda to tak: dostałem paczkę o zdecydowanie mniejszych rozmiarach niż się spodziewałem; na opakowaniu widniały dwie naklejki - jedna z moim adresem i po drugiej stronie z adresem australijskim. Nie wiadomo co stało się z naszą przesyłką, bo skoro obie naklejki są na tej paczce to co nalepili na naszej? Na momencie zrobiłem zdjęcia co by mieć dowód, wziąłem potwierdzenie z poczty jaką przesyłkę dostałem. Na razie udało mi się skontaktować z jedną z osób pracujących w firmie, w której zamawialiśmy. Obiecał zająć się sprawą.
Właśnie otrzymałem odpowiedź
I sincerely apologize that you received the wrong order...we strive to ensure that all orders are sent out quickly and correctly, so I apologize that a mistake was made in this case. We have placed a new order and it will process and ship promptly. You will receive an itemized email confirmation once your replacement order ships. The email is itemized and is only a confirmation of item(s) shipping, it is not a bill. Your reship order number is 57749.
As a reminder,
US Customers:
Replacement orders ship via UPS and a physical address is needed (no PO Box or APO/FPO). If a physical address cannot be provided, your order will be refunded in full.
International/Canadian Customers:
International orders ship via International Priority unless otherwise noted. We are not provided individual tracking numbers. Delivery of Priority packages should take 10-14 business days
Thank you,
Jonathon
Customer Service
www.musictoday.com