Autor Wątek: Axl w radiu  (Przeczytany 13962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zqyx

• Madagascar
  • "But nobody pulled the trigger. They just..."
  • Respect: +3434
    • Bumblefoot fans Poland - mój fanowski profil Rona
Axl w radiu
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 07, 2006, 06:09:38 pm »
jak mniemam nie ma tu nic konkretnego??
W zasadzie nie ma, poza tym, ze maja mój syndrom :P ...
Wychwalają Axl`a pod niebiosa :lol: .
I strzegą swoich praw autorskich do audycji.
Podaruj mi 1,5% podatku :) Dziękuję!
KRS: 0000186434
Cel szczegółowy: 569/W

"Hey, you caught me in a coma and I don't think I wanna
Ever come back to this world again"

Offline Witek

• Administrator
  • Scraped
  • Respect: +500
    • http://bulak.home.pl/blog
Axl w radiu
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 07, 2006, 11:59:34 pm »
Co do audycji i do jakoby nowego gitarzysty...

Jeden z czlonkow forum thenewguns.com napisal do Richarda pytanie kto gra to sole, ktore moglismy uslyszec w trakcie dzwonienia do Axl'a no i okazuje sie,ze nie zaden nowy gitarzysta gral ten fragment a wlasnie pan Fortus :)

Offline Nope

• Byli moderatorzy/newsmani
  • One In A Million
  • we're all mad here
  • Respect: +32
Axl w radiu
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 08, 2006, 12:04:50 am »
to pokazuje że nie docenia się naszego Richiego...

Offline Zqyx

• Madagascar
Axl w radiu
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 08, 2006, 09:43:21 am »
Trochę wątpię w autentyczność tego maila,bo wiadomo po jakim czasie Richard zwykle odpisuje.Sam napisałem do niego ze trzy maile i do tej pory jakoś nie dostałem odpowiedzi.Może mam po prostu pecha...
Ale niezależnie od wszystkiego nowy gitarzysta będzie.
A Fortus jest dobrym gitarzystą,tylko niedocenianym.Zreszta pisałem już kiedyś o jego wszechstronności,więc nie będę się powtarzał.

A co do ścisłego tematu:
Pierwsza część wywiadu w formie pisemnej <tekst w języku angielskim:
http://www.gnrfrance.net/gnr/presse-interv...-05-2006-16.htm
Dalszy ciąg wkrótce,więc zaglądajcie na tę stronę.
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2006, 02:10:05 pm wysłana przez zqyx »

Offline veni_f

• Paradise City
  • Raz,2,Trzy...Kryjesz Ty!!
  • Respect: 0
Axl w radiu
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 09, 2006, 06:36:36 pm »
http://muzyka.onet.pl/0,1318766,newsy.html
Dałem,bo jest związany z tematem, a nowego topicu nie ma sensu zakładać
[size=3.75pt]Zaprawde powiadam ci,nie ogladaj sygnaturki Kali...[/size]

Offline Zqyx

• Madagascar
Odp: Axl w radiu
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 30, 2013, 07:48:07 am »
Produkcja krążka pochłonęła dotąd ponad 8 milionów dolarów. - niech się zdecydują 8,10,czy 13? :D Chociaż przy takich sumach to już chyba nie ma różnicy :P
A co do artykułu wcale się nie zdziwię,jak onetowcy napiszą niedługo o reunionie,skoro cnn i blabbermouth napisały,że Slash wróci do Gunsów.Oczywiście &nbsp;wywnioskowali to z wywiadu z Axlem,eh te media &nbsp;:D W każym razie proszę nie drążyć tego tematu.
Skupmy się na tym,co Axl powiedział,a nie na tym,co wymyślily media.

Uaktualnione 23 maja
http://eddietrunk.com/blogarticle.php?columns_id=806

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wygląda na to,że 26 maja Axl po raz drugi zadzwoni do Eddiego Trunka.Tym razem z Europy :)
Odświeżam, bo jest parę słów na temat tego, jak w ogóle doszło do tego, historycznego wywiadu.

Q: Musicians, even the metal guys, can be colorful personalities to manage sometimes. Looking back over the past eleven seasons [of That Metal Show], are there any interviews or situations that you wish you might have handled differently?
ET: The one interview that I wish I had back was the Axl Rose interview, when we went to Miami and interviewed him. I only say that because people who don’t know the backstory behind that interview don’t realize all that went into getting it. It was a lot. It was waiting around, literally, for fifteen hours for that interview. And we never knew if we were ever going to get it. There was no promise made to us that we were going to get an interview, so we were prepared to some degree, but we weren’t prepared to wait until five in the morning to do an interview, and that’s exactly what it ended up being. We got to the arena at three o’clock the day before, and we walked out of the arena at around eight a.m. the next day. We got our interview, but as important as it was to have been the first—and all respect to Jimmy Kimmel, who I know got one—we were first to have gotten an interview with Axl on TV in God knows how long.
Q: I remember running into you in L.A. a few weeks after that and you still looked exhausted.
ET: We really put a lot into that and it took a hell of a long time to get it. To that end, by the time Axl came out and the interview happened, we were so sleep deprived, we were literally dozing off before he walked in. We had flights to catch. We thought we were going to do the interview at eight, get back to our rooms around eleven, sleep, wake up, get on the plane and go. We literally went from the venue to the airport, got on a plane and came home without sleeping.
So I’m not making excuses, but when you’re standing around that long in limbo, you have a completely different mindset going into that interview. You’re like, “OK, let’s get some time with this guy, and then we’ve gotta go.” There are much tougher questions that I could have asked. I think that the bigger part of that whole thing is that people just wanted to see the guy and hear him speak, because he’s so reclusive.
The whole thing was a weird thing. He didn’t know he was supposed to do an interview. His manager, he claims, didn’t tell him. We were there forever, so really it was a whole gray area going into it. Again, the most important thing was that we got it; people saw it, people heard it, most people liked it. That was the goal, to get him on the show, but we could have certainly done more with it if things had been different.

Offline Jandox

• Patience
  • Respect: +1
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 02, 2013, 10:36:26 pm »
+1
Nie wiem po co Axel jeszcze w ogóle koncertuje. Jedno jest pewno chodzi o kasę bo z takim głosem jak kot w okresie godowym to on szału nie robi. A zresztą ten zespół tworzył głównie Slash, odkąd się rozeszli to gunsi zeszli na psy i taka prawda.

Buckethead

• Gość
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 03, 2013, 05:51:19 pm »
+5
A zresztą ten zespół tworzył głównie Slash,
Dobra prowokacja, pozdrawiam.

Offline Bananan

• Knockin On Heavens Door
  • Respect: +354
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 03, 2013, 11:49:06 pm »
+3
Całe życie żyłem w błędzie, myśląc że to Adler jest twórcą wszystkiego.

Offline janina

• Better
  • catcher in the rye....
  • Respect: +1005
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 04, 2013, 02:26:55 pm »
+4
Nie wiem po co Axel jeszcze w ogóle koncertuje.

A kto to jest ? Bo ja wiem ,że wokalistą był i jest AXL a nie jakiś Axel :P

Bloody Rose

• Gość
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 05, 2013, 05:04:59 am »
+1
Tyle lat żyłam w błędzie, tyle przegrać :'(
Też myślałam że Axl był wokalistą i współzałożycielem Guns N' Roses, a tu okazuje się iż jakiś AXEL.
No i jeszcze to, totalny cios w me mhrroczne serce:
"A zresztą ten zespół tworzył głównie Slash, odkąd się rozeszli to gunsi zeszli na psy i taka prawda".
Dodam na koniec:
Szczek-szczek !

Axl Rose prędzej umrze, niż pogodzi się ze Slashem

Zaczęty przez daub

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 3469
Ostatnia wiadomość Lutego 08, 2009, 09:50:59 pm
wysłana przez Hubik