Zarząd forum postanowił napisać regulamin, bez którego forum nie może istnieć.... radze wykuć go na pamięć i przestrzegać go
1.Każdy ma prawo założyć konto na forum i wypowiadać swoje własne zdanie na każdy temat.
2.
Zabrania się używania wulgaryzmów w stosunku do innych użytkowników.3.
Należy pisać na temat. Nadmierne offtopicowanie będzie karane.4. Każdy z forumowiczów ma prawo zadać pytanie lub udzielić odpowiedzi niezależnie od stopnia zaawansowania.
5. Tytuł tematu powinien być sformułowany zwięźle i być związany z przeznaczeniem działu, na którym sie znajduje.
6.
Zabrania się pisania wyłącznie WIELKIMI literami. Przywilej pisania niestandardowymi czcionkami oraz używania niestandardowego koloru przysługuje osobom odpowiedzialnym za forum. 7.Przed stworzeniem tematu należy się upewnić,czy nie będzie on powielał istniejącego.
8.
Należy stosować się do ogólnych zasad dobrego wychowania.9.
Należy szanować innych użytkowników.10. Zalecane jest pisanie poprawnie ortograficznie... nie chcemy być przecież analfabetami.
11. Zabrania się pobierania całej zawartości forum za pomocą programów do grabienia witryn. Jeśli w ciągu kilku minut z danego komputera zostanie pobranych więcej niż 100 stron, adres IP tego komputera zostanie zablokowany.
12.Zabrania się podawania linków do płatnych serwisów, rzeczy typu crack, warez itp.
13. Zabrania się wklejania zdjęć i podawania linków do stron oraz materiałów o tematyce/zabarwieniu erotycznej/ym jak i pornograficznej/ym.
14. Zabrania się umieszczania fotek powszechnie uznanych za obraźliwe.
15.
Nie cytować całych długich rozmów, gdyż to obciąża i tak biedny serwer. Zakaz cytowania całych postów znajdujących się w bezpośrednim następstwie.16. Rozpowszechnianie haseł faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, będzie surowo karane.
17.
Zabrania się dyskryminacji innych osób ze względu na płeć,orientację seksualną,przekonania,pochodzenie i inne.18. Władze forum nie biorą odpowiedzialności za materiały udostępniane przez użytkowników forum.
19.Zabrania się usuwania postów,w których znajdują się dopisane uwagi moderatorów,bądź samych uwag.
20.
Udostępnianie przecieków i materiałów oficjalnie wydanych jest zabronione .Na forum nie wolno również prosić o linki do przecieków i materiałów oficjalnie wydanych.21.
Od moderowania forum są moderatorzy. Forumowicze,którzy chcą pomóc w moderacji mogą wysyłać raporty.
Więcej na ten temat:
http://gunsnroses.com.pl/forum/index.php?topic=4368.0 22.Ostrzeżenia użytkowników muszą być jasno opisane - za co zostało otrzymane oraz przez kogo zostało wystawione.
23. Dostęp do działu Download jest zależny od liczby postów. Uzyskać go mogą wszyscy forumowicze,którzy napisali ponad 50 wiadomości.
24.
Zdjęcia dajemy w postaci linków,miniatur i fotek w rozmiarze maksymalnym 640x480 pxl.25. Kategorycznie zabrania się poruszania na forum prywatnych spraw osób,które sobie tego nie życzą.
Prywatne spory załatwiajmy poza forum.
Nadmierny offtop-to część postu nie na temat ,która przekracza ilościowo treść posta faktycznego.
Shoutbox jest integralną częścią forum
KARY1-Ostrzeżenie słowne ( pisemne)
2-Warned [14 dni]
3-Moderated (po 3 Warned) [14 dni]
4-Muted (po 2 kolejnych ostrzeżeniach) [30 dni]
5-Banned (po 2 kolejnych ostrzeżeniach)
W wyjątkowych sytuacjach zarząd może podjąć decyzję o przyznaniu wyższego stopnia ostrzeżenia od razu, oraz o zmianie okresu obowiązywania kary.
Mowa końcowa:
Regulamin może ulegać zmianom.
Pytania i sugestie mile widziane.
Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników łącznie z administratorami i moderatorami.
Ostateczna interpretacja powyższych zapisów regulaminu, oraz rozstrzyganie sporów należy do osób odpowiedzialnych za Portal oraz Forum.